• Jak wygląda proces rekrutacji – więcej

• Jakie są nasze oczekiwania - ogólny profil
   kandydata – więcej

• Co zyskujesz – więcej

Aktualne oferty

 

Proces rekrutacji

 

Etap 1: CV & list motywacyjny

Pierwszy etap rekrutacji wymaga przesłania CV z dołączonym zdjęciem oraz listem motywacyjnym. Analizujemy tylko rzetelnie napisane dokumenty. Informacje o stanowisku na które rekrutujemy znajdziesz w zakładce „dołącz do nas“ aktualne oferty oraz na portalach rekrutacyjnych.

Etap 2: Rozmowa kwalifikacyjna

Jeśli Twoje doświadczenie w pracy spełnia wymagania & oczekiwania związane z danym stanowiskiem a dokumenty które otrzymaliśmy zostały poprawnie napisane, w ciągu krótkiego czasu otrzymasz od nas wiadomość - poinformujemy Cię o dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa może mieć decydujący wpływ na rozwój Twojej kariery zawodowej, zależy nam abyś w pełni wykorzystał/a swój czas, przygotuj się do niej. Rozmowy kwalifikacyjne prowadzone są przez pracownika HR, Koordynatora Regionalnego lub Kierownika danego działu.

Etap 3: Powiadomienie o wyniku rekrutacji

Zwykle w krótkim czasie ( około 7 – 10 dni roboczych ) informujemy o wyniku procesu rekrutacyjnego. Zgodnie z naszym zwyczajem, bez względu na wynik, poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o rozstrzygnięciu procesu rekrutacyjnego. Powodzenia!